baka baka liten kaka

det är precis vad jag ska göra.. nej jag gör!
har bakat en mastig chokladkaka som sen ska få ett täcke av mörk chokladmousse
in i frysen 2 timmar
och ett täcke med vit chokladmousse! frysen igen..
ta fram kakan 1 timma innan fikadags..
Detta serveras med en hallonsås... lovley!


har städat och tvättat alla sofföverdrag.
imorrn ska luva ha lite gäster och sen ska vi kolla melodifestivalen.. nice!!
då blire middag med vänner och massa gott att äta och dricka efter det!

Kram hej

Kommentarer
Postat av: madde

Maria! sluta, skicka tårtan med posten innan jag dör! jag klarar seriöst inte av att läsa om den så här! måste.veta.hur.den.smakar.nu! gaaaah :P



puss

2009-03-14 @ 01:12:47
URL: http://maddehfucker.blogg.se/
Postat av: jag!

hahaha! ska baka en sån tårta till nästa tjejträff med dig och emma!!!!

vi lär ju ses snart för emma kommer hem från thailand nästa söndag!!! poss

2009-03-15 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0