dagen...

har vart lång.. började med ett prov som jag tror gick bra.
tog en sväng på stan, fixade lite saker, reafyndade ett par strumpbyxor...
tog en sväng förbi studion..
slutade med att jag och darling följde med min vän till tingsrätten.
hon är målsägare i ett mål som togs upp idag.
det gick bra tror jag.

 kom hem och upptäckte att darling inte var hemma.
messade honom.. han kom hem med nelli, men ingen luvan...
hon var hemma hos en dagiskompis...
så lilla trion käkade våfflor.
efter det gick darling och hämtade luvan...
då kom svärmor Anita på besök...
trevligt och prata strunt!

sen åkte darling och jobbade...
bygga scen och thåström...
kollat Greys och ska nu tvätta och fixa inför morgondagen

Puss och kram  på min Darling såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0