gäsp...

så sitter vi här.. mittemot varandra iköket...
båda med ansiktet fäst på varsin skärm..
vi pluggar för fullt.. eller du pluggar, jag bloggar hahaha!
Luvan e magsjuk.. stackars liten.. hoppas hon inte ska upp och kräkas inatt med..
hade en hektisk natt med lakansbyte vattenbaddning av panna och duschning av luvan...
hatar när hon blir sjuk.
den damen är pigg som en nötkärna och blir sällan dålig.
Men när hon blir det, jag dååå. blir hon tvärdålig..
Stackars liten...

Idag har jag haft alla barn hemma..
 för man räknar på att dom får komma tillbaka till skola/dagis efter 48 timmar från sista spyan...
men som det verkar nu är dom inte tillbaka förens på torsdag.
nu undrar ni säkert varför dom friska tjejerna måste vara hemma..
Jo.. jag vill inte att dom ska smitta ner sina kompisar och deras familjer...
magsjukan är ju hemsk som den är.. och ha hela familjen däckad... nej tack.

Så jag och Darling Dan var och handlade o hyrde film..
massa tecknat åt tuva så hon håller sig stilla och vilar upp sig!

och nu då.. så passar vi på att plugga.
ska snart gå ner i tvättstugan och hämta upp dagens tvätt.
sen sova...

poss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0