uppsala

i all ära..
har haft vårmöte för musik i västmanlands räkning..
god mat, trevliga människor och mycket viktig info...
shit vilka omorganiseringar som väntar...
hoppas att det fortsätter ett tag till.. mest för att jag vill ha rix till väsmanland 2012.
då kan jag kasta in handuken med gott samvete eftersom jag då kommet att agera:
FESTIVALGENERAL tillsammans med Danen.
btw.. bor på mysigt hotell med hästensäng och badkar....
önskar att min loverboy( Make) var här och mös med mig..
får ta det om en månad när rix är här...
Nu ska jag sova, efter lite vin och annat gott att dricka..
saknar min Dan massor
inte kul att sova själv..
kram hej!
 poss på Darling såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0