bra dag!

ja det har jag haft!
lämnade luvan på dagis, i tid....
sen knatade jag och nelli till ica och handlade lite.
kom hem och lekte lite med alla hennes leksaker som valparna vill äta upp
efter det vart det till att baka en kladdkaka och bullar..
varför undrar du säkert...

Vi skulle ha playdate i rudbecksparken efter dagis!
så jag och någr andra mammor satt och fikade..
vi hade delat upp fikamedtaget.. jag hade fikabrödet..
sen vart det en massa kaffe och annat smaskens!

tuva lekte som en tok, klättrade i träd, gungade högt
plockade kastanjer och härjade som få!
Nelli kröp runt i sandlådan.. fikade med mammorna,lekte med hedwig...

efter ett tag kom min underbara make och slöt upp med oss i parken...
han och nelli gungade och åkte kana...

tillslut vart det hemgång och bilfärd till hälla..
handlade massa gott till helgen i matväg och tog en sväng på hm..
provade en jacka i min ord. storlek, men den var för stor?!
så imorrn ska jag ner på staden och kolla om den finns i min "nya" storlek" där.

När vi kom hem fick vi besök av svärmor som skulle ha ngn underskrift av dan på ngt papper.
hon hade med sig trattkantareller!!
vi fikade och jag plockade ur matkassarna...
fick bruka våld för att få plats med allt i kylen!

sen vart det dags för ngn slags middag...
vart en smaskig cous cous sallad med allt möjligt gott, quornfile och tzatsiki! mums...
vi fick sent besök av björta som skulle till örebro, men han missade tåget..
så nu har vi fått en nattgäst!

över lag en jäkligt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0