ångest... eller?

Såg den förbannade tvätthögen.. och vart fan tårögd. Nåja.. man  måste ju ta tag i den så...
bar ner allt i den blåa IKEA kassen och började likgiltigt att packa in i maskinerna. Men vad?! allt gick in i 2 maskiner!! WOOHOOOO! detta innebär att jag inte hade så mycket tvätt iallafall. och dessutom så ska jag tvätta lite filtar och lakan som inte tar ngn plats alls i nästa maskin!!!
Glag i hågen knatade jag upp i lägenheten och har nu börjat städa...
hör och häpna.. Jag sjunger tillochmed när jag plockar duplo bitar och kritor på golvet!
Vilken grej! hahaha!
om ngr timmar ska jag styra upp ett rejält bullbak.
tänkte utifall helminarna dyker upp på eftermiddagen, så vill jag bjuda på ngt smarrigt!!

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0