blåkulla nästa!

Jahaaa! kvasten är framtagen, nypolerad och spinner som en katt!
kitteln står på bordet och kattskrället fräser åt allt!
nu är jag redo för min tur till blåkulla! Som den sanna påskkärring jag är!

Nej skämt åsido!
Jag ska förbereda maten inför morgondagens ppåskbord,
Baka en smarrig chokladkaka och städa lite innan sängen kallar.
Fast just nu njuter jag av tystnaden
Dansötisen sitter med sin dator och pysslar, Lisa kollar hp4 småttingarna sussar och hundarna morrar åt varandra!
Har tre generationer vovvilovisar hemma
Mamma spliffie, Pichi kull 1, Trixie kull 2.
trixie kaxar upp sig mot syrran men får skäll och har nu börjat ta diverse omvägar för att slippa bråk hahaha

Dagen har vart lång...
småttingarna var hemma från dagis och mös med mig. Vart en promenad på stan. sen lunch med DanSöt och knottar.
sen en tur till erikslund med svärmor. slutade med en hetsig man och liten tös som snubblade inne i en butik och fick fläskläpp.. stackarn..
Sen hämtade vi Lisa efter ett stopp på 7eleven för brownies och kaffe. ut till ica och handlade!
Gick himla smärtfritt vill jag lova! och tillskillnad från julhandeln på maxi så klarade Dan att vara kvar i butiken hela tiden!
Hem och tog emot vovve av ex svärmor?!?
jaja.. kvällen lider mot sitt slut och nu ska jag pyssla lite

hörs pling hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan jag vara söt? du kom ju fram till att ja hade en saltgurkekuk...? eller?

2009-04-09 @ 22:55:36
URL: http://plyschkadaver.blogg.se/
Postat av: jag!

hahaha! skoj prick du är babe! men jag gillar grönsaker.. så då gillar jag ju dig hihihi! och gurkor som man odlar i sitt eget land blir små och söta! precis som du puss!

2009-04-09 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0