Eckelpeckel!!!

eller äckelpäckel om man vill det...
jag är kräksjuk...
lever på vatten och blåbärssoppa...
danne ska köpa vindruvor åt mig..
måtte jag få behålla dom..
trodde naiv som jag är att jag klarat mig från magsjukan..
 men näääe...
i natt bröt helvetet ut.. kräktes och frossade..
mådde bra på dagen idag.. så jag följde min planering...
gick på stan med man och minsting...
fick ila hem då jag höll på att spy utanför konrad, idagsljus, spiiiiknykter...INTE BRA
nej nu ska jag vara sjukling och tycka synd om mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

oj :( tänker på dig och hoppas du blir frisk snart! massa kramar

2009-04-04 @ 00:17:37
URL: http://maddehfucker.blogg.se/
Postat av: Helena

Men fy fan.. Krya på dig!! Kram kram

2009-04-04 @ 08:16:08
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: jag!

hej söta ni!! jo jag tror att jag börjar bli bätter! kan ju inte vara magsjuk ikväll.. vi ska kolla på första säsongen med bones och äta b&j..

Håll tummarna!!

Ut i solen med er och njut av våren!!!

massa kramar Maria

2009-04-04 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0