en soft dag

Vi började dagen med att Nelli väckte oss kl 8.30.
Dansötisen gick upp med henne så jag fick sova en stund till! puss älskling!
Sen vart det lite mys och lek med barnen innan vi gjorde iordning oss och åkte till surahammar.

Kom hem till svärföräldrarna där det bjöds på kaffe och bullar.
Efter det gick vi ut och städade friggeboden, vi har lämnat av massa skrot och sånt som behöde slängas och sorteras
samt spara och vissa saker togs med hem.
Var nog ute i ngn timma. solen sken med helvete vad det blåste.
Vi vart kalla och nelli trött så efter ett tag gick vi in i värmen och började laga mat.

Jag satte mig i soffan med nelli och tittade på "trolkarlen från Oz"!
Det är en av mina favoritfilmer!!
Sen åt vi mat och hoppade in i bilen.
Åkte till hallsta och spande in våran jänk, lämnade nycklar till svägerska och åkte hem.

När vi kom hem ringde Jessica och Micke. Dom kom på en kopp kaffe och nya säsongen med BONES!!!YEY!
sen åkte dom hem och jag bakade lite bullar, fixade lite kvällsfika och nattade barn.
Satte mig ner i soffan med Dan och skulle börja kolla vidare på våran BONESdvdbox.
Då dök Johanna och JayJay på en snabbfika och lite softsnack!
Nu sitter vi och tittar på boxen och ska snart sova, eller nått ;p

Trött som fan av all frisk luft!
Sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0