familjemys

har nyss kommit hem från svärföräldrarna i surahammar.
Vi åkte ut dit runt 17 för att käka lite mat och träffa dans systrar med barn..
vart en supertrevlig kväll med middagfika och massa lek.
planerade påskmiddagen på fredag och påskståhejet på lördag.
Fredag ska sofia + 2barn, Dan, jag och våra kids, mina föräldrar och Dans föräldrar ha ett hejdundrans påskbord i sura..
massa mat blire och godis och fika och mera godis!
på lördag ska vi till vallmobadet och mysa. eller iallafall jag, barnen och alla utom Dan som träffas på fredag.
sofia har hyrt badhuset åt oss! efter det ska vi hem till henne och äta mer påskmat. sen ska vi hem till oss där Gabbe väntar! då blire mys med honom!
dan stackaren^^ jobbar på radio rockklassikers stora fest i bombardierhallen. så han lyser med sin frånvara hela lördag..
Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova!
puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0