heja världen!

darlingDan är sjuk..
har feber och ont i kroppen..
hur kommer det sig att killar blir såååå dåliga medans vi tjejer härdar ut utan minsta gnäll??
den frågan kommer jag nog aldrig få svar på..
 men man kan ju försöka!
ska till mvc imorrn för cellprov och snick snacka med min bästa barnmorska AnnaLena!
helt klart min idol och förebild!
En sån barnmorska som hon är vill jag bli!
Snart där.. eller ja om ngr år så.. men på god väg...
Nu kollar jag på ncis medans maken min snarkar i soffan brevid!

snart dags att sova...
natti natt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch han får krya på sig :(

Och lycka till hos barnmorskan :)



Kram

2009-04-07 @ 09:45:57
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0