mjaaahaa

hemma efter en lång dag i Flen.
Vart mat, frisk luft, lite shopping och sedan hemfärd.

kom hem och stuvade i barnen middag för att sen hoppa i myskostymerna (pyjamas) och kolla på harry potter.
Knasig tid dock.. började kl 20 en måndagkväll. Mina barn ska till dagis och skola imorrn. Så medans jag nattade nelli, fick Dan köra de andra två i säng efter halva filmen.

Nu sprider sig lugnet och barnen sover sött.Jag bloggar och Dan slöglor på sin dator.
Romantiskt? njaaa.. blir nog inte bättre än så...

Plugga imorrn, posta brev och återgå till min gråa trista panka vardag...

maggen verkar lite hungrig.. kanske ska ta mig en macka?
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0