nu sänker sig tystnaden...

Över vårat hem..
Barnen sover sött, Jag har städat undan middagsdisken och Dan har satt igång med guitarhero...
Kvällen vart riktigt soft. kollade på film med barnen.

Nelli somnade först.. hon röjde som en vilde hemma och somnade sen pang bom i min famn.. dock efter lite gap och skrik!
Hon var ju så övertrött så när hon väl varvade ner däckade hon.

tuva var vaken och kollade på Madagaskar och smaskade rädisor och physalisfrukter för glatta livet.
Så skönt att hon gillar frukt o grönt mer än godis!
Sånt har man alltid hemma och hon får äta det så mycket hon vill, och jag som mamma kan låta henne göra det med gott samvete.
Har skickat henne i säng och ska snart själv skalla kudden, men först mysa lite med SötisDanen...
god natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0