Ojojoj

Har hunnit med massor idag!
Skickade iväg Barn och man till dagis respektive skola.
Tog en dusch och piffade till mig ordentligt! rakhyveln vart utmattad hahaha!
på med kläder och krigsmasken, utmed hundarna en sväng.
Sedan ner på stan.
Hann betala en räkning, fixa med fk och lite annat

Nu har jag en rejäl att göra lista:

Städa hela lägenheten
Tvätta vagnklädseln
Tvätta babyliften med tillhörande klädsel (ska ut på blocket i helgen)
Tvätta överkast till våran säng
Bädda alla sängarna
Dammsuga
Torka golv
skriva inhandlingslista
Handla massa mat

Baka Bullar
Laga middag

Shit! känner mig som en riktig housewife!
Kanske belönar mig med ett glas vin i kväll...

Måste fortsätta! hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig du är tjejen!! U go girl! :) Dan är oxå duktig såklart :)

Hörru ska du inte komma till Sigge på söndag o hjälpa mig?? Vore asgrymt!! Blir ju tre band o jag själv?? NÄÄJJJJJJ :(

:D

Jo jojo joojojojoooo! Jag vet att du vill! ^^



Kram kram

2009-04-17 @ 17:25:06
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0