PÅSKAFTON

japp e har man firat idag
som sagt Gabbe kom igår och tog med sig dansötisen på fest. men dom vart inte långvariga!
kom hem efter två timma  då gabbe skadat sig ch fått en dubbel fläskläpp och en lös tand!

Gick upp tidigt idag och åkte till vallmobadet med svägerskor deras barn och svärföäldrar. badade i en timma och myste med barnen. hann simma 400m och sen en snabb bastu för att sen åka till hallsta.
köpte allergimedicin och smask till småttingarnas påskägg.

Sen hem till sofia och niclas för lek mat och mys.
kollade på film dem lisa och målade ägg!
Sen vart det psåklunch med gammelfarmor och alla andra! Mums! Nelli vart dock trött och somnade under lunchen med jansson i pannan!

Efter maten tog vi en vårpromenad i näs och njöt av den varma vårsolen.
Sen fikade vi gott och packade in godis, barn och badgrejjer i bilen,
Måste tillägga att min man inte var med oss idag. Han jobbade på rockklassikers festival i västerås.

Kom hem och har nu myst med gabbe och barnen.
Vi har ätit ost o kex+ en massa godis.
känner nu att jag hamnat i ett kraftigt matkoma... urk vad man mår illa och känner sig fet.. nu kollar vi ppå star wars och alla barnen sover.. snart jag med.
En trevli påsk afton. men jag saknade min man.. inge kul att inte få fira högtider tillsammans..
nåjs Ha en fortsatt trevlig kväll!
GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0