trött som en gnuuuuu

har sovit massor inatt, men kunde nog ha sovit mer iallafall..
Emmasöt! vi ska kolla hotell i nkpg idag.. kanske blir samma som blue bird gänget bor på.. Funkar det?
nåja.. idag ska jag till plugget en sväng..
måste peta in flera ämnen för att få rätt studiepoäng och kunna få ut ngt csn..
Bra drygt..
 sen ska jag hem och fortsätta plugga till kl 14 .59.
för då ska jag anmäla mig  till provet på onsdag..
hektisk dag? kanske lite..
Har haft en riktigt soft helg dock.. kanske hinner uppdatera den sen.
innehöll bla. musik direkt bowling o massa annat...
puss så länge

Kommentarer
Postat av: emma

hoho gårdagen var ju en perfekt dag för glass!! där gjorde ni helt rätt :P såg nyss ditt inlägg om hotellbokningen inför mässan. viho va kul de ska bli! :D kram kram darling!

2009-04-08 @ 13:40:02
URL: http://emmamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0