vilken Dag

har hunnit med massor idag!

Bakat bullar och tårta
fikat hos svärföräldrarna
tittat på när dansötisen tvättat bilen
handlat
Fikat med johanna och jay jay
Kollat på indiana jones
tvättat

tänkte att jag och maken skulle spendera lite tid och se på film tillsammans.
men nu slutade det med att vi gav upp efter 1 timma och ska sova istället... Shit vad vi är tråkiga.
slog mig att vi sällan spenderar tid på tu man hand. ännu mindre blir man uppvaktad.
Vart bra sotis på min svägerska igår, när hennes man kom hem med en bukett rosor!
Min Man var som sagt inte där då han jobbade .

Morgondagen eller, senare idag...

Väcka barn och fixa iordning dom.
Åka till mina föräldrar i Flen
Äta lunch
kanske shoppa lite
Åka hem
Packa lisas grejer (hon ska hem till sin pappa på tisdag)
slappa framför ngn film?

Massor att göra och så lite tid...
Hopp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0