attans sabla skit!!!


jag blir så hispig..
Dans mobil har dött och han kan alltså inte berätta hur det går med bilen...
jag kom på en lösning som han och roger skulle styra upp, men efter som vädret inte ville vara nice i kväll så började det ösregna...
undra om bilen är med i matchen imorgon..
lisa sover nu och jag har färgat håret och fixat lite..
men kan inte somna eller ännu mindre koppla av.. så jag får snällt dricka mer te och vänta med spänning..
men ska jag vara ärlig tror jag inte att det blir nå rally imorgon.. bilen kommer strejka trots alla försök att få den att funka som den ska..
så jag ställer in mig på det nu.. :(

Kommentarer
Postat av: madde

darling! jag hoppas det löser sig med bilen så ni får åka rally! önskar jag kunde vara där!

puss

2009-08-22 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0