en dag som alla andra

jag vaknade och väckte barnen..
vi gjorde iordning oss och gick till dagis..
sen gick jag hem och pluggade lite.
började städa och pyssla i hemmet...
ser betydligt bättre ut nu.
vart en snabb lunch och sen iväg till studion..
pratade strunt och drack en skvätt kaffe...
hämtade mina sötisar på dagis..
mötte upp älskling som skulle gadda sig idag...
hade sällis till studion och sen vart det glass med barnen...
nu är vi hemma igen och dan har börjat sin sittning..
bra sotis för att han alltid får gadda sig före mig..
har så mycket halvklart som jag vill få iordning.
somliga har tur.. uppenbarligen inte jag....
nu återstår detta:

städa klart
dammsuga
moppa golven
laga middag
duscha barn
natta barn
tvätta kläder

kvällspromenad med johanna
sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0