inför damrallyt!

sitter hemma och känner mig bra jävla rastlös.
dom små barnen har nyss åkt till sura eftersom vi ska iväg tidigt imorgon.
då är det dags för årets upplaga av damrally 2009.
i min bil ska jag johanna och Lisa åka. så vi kommer ha skoj!
måste ner och handla en massa för att göra pic nic till imorgon.
efter rallyt blir det en snabbis hem med älskling och lisa för piffing.
vi ska på kalas i sura senare på kvällen och fira svärfar och svägerska.
sen får vi med oss de små hem och ska sen mysa.
på lördag ska även tuva på kalas hos en vän och söndag ska hon på kalas för sin kusin ..
men vad jag är rastlös..
vill åka ut till bilen och pyssla lite jag med.men får snällt vänta hemma på att älskling kommer hem med forden så vi kan tvätta den damsug och sätta in dörrsidorna.
måste även färga håret och fixa naglarna så man e i toppform imorrn..
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0