min dag

lämnade barnen på dagis och satte mig och pluggade..
somnade med huvet i böckerna och vaknade snabbt av att jessica ringde.
vi bokade en dejt och jag fortsatte plugga.
hon kom hit och jag tog en snabbdusch.
sen knatade vi ner på stan för lite mat.
efter det vart de en tur på make up store..
foundationinköp gjordes.
en tur på hm och en tröja och ett par tights med när jag kom ut...
hälsade på johanna och hämtade barnen.
pratade med min älskling som hade körning till sthlm.
efter det åkte han och en vän till honom ut och shoppade prylar till bilen
den ska jag ha på lördag i damrallyt..
INTE volvon, utan våran ford 55!
nu ska barnen sova och jag ska läsa lite..
puss allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0