POPÄ= Promenad Och Palla Äpplen

vi var fett sega imorse..
hade en super trevlig vinkväll hos pillan i hennes nya underbara hus i utkanten av stan^^.. det var helt fantastiskt och så stort nytt och fräscht!Och vilket helt galent stall! med stor spolbox och väl tilltagna boxar som var så fina och fräscha... hon har gjort ett riktigt kap!! Dan och barnen var ochså med men kidsen somnade och Dan som en gång har varit långhårig räknades som tjej och satt med och snackade hahaha. min sötis.. han var så snäll att han stannade kvar så vi kunde åka hem med honom och slapp ta en dyr taxi...
Vi pratade massa strunt och allvar.. uppdaterade varandra om allt som hänt på sista tiden och bara hade supernice!.
när vi kom hem till stan igen vart det en sen promenad med hunden och Johanna.. efter en stund ser jag att min sabla stegräknare slutat räkna och greps av panik.. det var då jag insåg att min räknare är min drog hahaha. stängde av den och slog på den igen.. och hör och häpna.. den funkade igen!!!
vart en sen kväll och vi somnade kl 02.30. upp igen kl 7 och fixa iordning barnen, lagom tills det var dags för skopåtagning inser jag att dom ligger i bilen eftersom båda sötisarna somnade hos pillan.. Dan sprang och hämtade bilen, skjutade mig och barn och hund till dagis. Där packade vi ut vagnen och hunden samt de små.
lämnade tjejerna som vart tokglada för det var mannagrynsgröt till frulle!
tog en sväng med hunden och mötte upp johanna. vi ick i nästan 2 timmar. på våran promenix hittade vi massa fina äppelträd som vi planerar att besöka inatt.. givetvis står träden på ngr flådiga tomter, lit mera spänning då.
när jag mkom hem åta jag frukost och strax efter det kom Dan hem.. vi hade mys i massor och nu ska jag till dagis, sen ner på stan och springa ngr ärenden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0