segobert

jag har visst inte bloggat på länge ser jag..
så här kommer en uppdatering.
igår var jag och johanna ute och promenerade två gånger. morgon och kväll.
himla nic. vi knatade på i sammanlagt 2.5 timmar och resultatet vart 20000steg på hela dagen.
på eftermiddagen så gick vi ner på stan och jag var smakråd åt johanna som shoppade kläder. själv köpte jag en klänning på bik bok. himla snygg var den. på kvällen lagade Dan tacopaj. mums!

idag var vi ute en sväng i regnet och stegmätaren står nu på 5000steg.. jag har inte gjort så mycket idag. städat, och vikt undan all tvätt.och kollade på twilight
nu sitter vi och tittar på pokemon medans regnet öser ner.
Dan har åkt till sala för att repa men ha tog bussen så jag och johanna kan ta bilen till hälla och erikslund. vi ska köpa regnställ, promenadskor och lite annat skoj.
sen ska vi hämta upp Dan i sala och åka hem för middag och kvällsrutiner med barnen..duscha och sova med andra ord. nr dom har somnat ska jag stövla ut i regnet för kvällspromenaden.
jag är så nöjd, för aktiva promenader och bra kost har nu satt sina spår på min kropp.. det känns fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0