solen hånar mig...

det är tokfint väder och kanonvarmt ute...
en perfekt dag för bada och mysa med barnen..
men inte för min del...
Igår kom johannan ner med mina matteböcker
och jag insåg att jag har mindre än 2 veckor på mig att bli klar med b kursen
ovanpå det har jag 3 tillfällen att avsluta dom sista kurserna i min utbildning...
detta förutsatt att jag kommer in på högskolan i sista minuten...
annars kan man ju dra ner på tempot..
men jag tänkte som så..
Matten är det jag har kvar för att få fullständiga betyg att söka sjuksyrra på.
 så om jag fixar den.. söker och under tiden som jag väntar på intagningsbeskedet
så gör jag de sista på min vårdutbildning.. då har jag hunnit med allt och kan slappa i ngn dag hahaha

Skulle nu planen om syrra gå i stöpet denna termin får jag antagligen om jag har flyt  ett jobb på kvinnokliniken.
då kan jag jobba där och söka in till våren..
men helst vill jag börja nu..
anledningen är att jag inte vill tappa min pluggarglöd!

så.. medans solen hånar mig genom fönstret ska jag nu plugga som ett djur..

det går så sjukt bra och jag är taggad som fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0