ett till långt inlägg

får sammanfatta de senaste dagarna i ett långt inlägg.
om ni undrar varför det vart glest mellan inläggen beror det på att jag är en viktig människa med massor att göra...eller? nej inte en chans!!!
har inte pallat skriva och tiden räcker inte till...

Tisdag:
Vart en tur på stan och sen möta upp beccasöt för lunch och lite annat skoj! tänkte att hon skulle boka in tid hos Wes och så vart det, nästan hahaha.. hon ska tillbaka om ngr veckor eftersom hon vill ha tiden efter jul...
sen hämtade vi barnen på dagis och knatade hem till oss... då vart det fika, mys, varma mackor, new moon och tillslut en långpromenad med johanna och becca! vi följde henne hem och det vart en rejäl bit i kylan.. men stegräknaren vart glad hahaha

Onsdag:
vaknade tidigt.. kastade in två maskiner tvätt.. lämnade på dagis, skrev prov.. somnade och vaknade med en sovande make intill mig...
hämtade barnen på dagis. handlade lite mat. lagade mat och packade åt Danne .. väckte honom och så kom svärmor på besök. vi åt och fyllde i papper.. sen åkte Danne till malmö och jag satt och dumstirrade i min ensamhet när barnen somnat..
tack och lov kom johannan ner och underhöll mig en stund. sen pratade jag med darling en stund och somnade men inte sött..
mitt ena öra med töjning har gjort sjukt ont inatt och nelli snurrade runt i sängen, så jag sov lite halv helt åt helvete dåligt...

Torsdag:
vaknade i morse och märkte att örat var svullet och infekterat till tusen spräkt så det hette duga...
Lämnade barnen på dagis och gick hem för att fixa iordning mig.. se kom erika för vi skulle till hälla... tyvärr var jag inte pigg alls och det vart en tur på stan.. lite strips på slaffets. julklappa till barn och man.. sen hem och sova ...
lisa kom hem och försvann lika snabbt hem till majsan. hämtade barnen på dagis och nu ska vi snart käka middag och sen är det tjej kväll med izzy, johanna och becca...

Kvällens inehåll:
vin
ost 
kex
frukt
chips
dip
popcorn

twilght
new moon!
bon apeti´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0