mitt troll!!!

jag har ngt som andra inte har...
jag har ett troll... ett Izzytroll!
vi har hängt ihop under många år och hon är en galet fantastisk människa...
vi har varit lite smygsambos...(hon bodde lite grann hos oss.. film, mat och snick snack...)
har drucki många liter frutti colada (ett te) och käkat chips och dip i mängder...
vi är dock inte tjocka för det hahaha!
många sena kvällar och nätter har det blivit med prat om livet och hur bittra vi vart på allt (speciellt karlar)!
nu dregglar vi mest över dessa fagra män och dagdrömmer som 2 fjortisar hahaha!!!
JAG HAR DENNA MAN SOM DREGGELFAKTORTaylor Lautner



Medans trollet diggar:
Robert Pattinson



haha vart bara en lite bild på honom... För ha e inte lika fin hahahahaha

Nåja! tänkte bara säga att jag diggar mitt Izzytroll skarpt, såååå
HUUUURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAA för OSS!!!
och snart kommer det en karta till din mobiiiiil! love ya Darling!!


Kommentarer
Postat av: Izzy

men åhhh, vad rörd jag blir.... <3 Å jag e ju inte så lik ett troll så värst heller får ja hoppas, inga vårtor på näsan eller en gul eniroklänning har jag.. fast jag har ett gult linne på mig just nu såg jag just fan oxå! hahahahahaha



Haha, vi är ju för roliga.. fler Twilightkvällar är ett måste!!! :-D

2009-12-06 @ 22:30:58
Postat av: maria

hahaha! borde lägga upp en bild på ditt riktiga jag vs eniro du hahaha så folk kan få en bild av vem du är!! nu var det flera dagar sen vi sågs... dags för lite twilight kanske???

Love you darling!! kram vännen!!!

2009-12-13 @ 11:32:46
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/
Postat av: Bex

Hej pruttis! Jag har en annan mobil än förut och har inte ditt nummer, så jag gick hem till dig nu ikväll men de va ingen som öppnade dörren för mig även fast spliffi skällde som en stucken get! ;) Men om du vill skicka det till mig så jag har det:) Då blir jag GLAAAAAAAAAAAAD! Kraaaaaaam

2009-12-22 @ 22:32:23
URL: http://rjunhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0