trött men effektiv!!

Vaknade i vanlig tid imorse och lämnade barnen på dagis medans Troll och beccasöt sov vidare i varsin soffa...
kom hem och la mig i ngn timma till..
vaknade av att klockan ringde och en påminnelse dök upp på luren... klänningar.. lindex...
så jag klev upp och väckte becca som följde med mig ner på stan... köpte två klänningar på lindex som var kampanjvara under dagen...
sen struttade vi vidare till cubus och beccasöt handlade hårfärg. jag kollade runt på foundation.

gick hem igen och trollet var vaken och satt i telefon... plockade fram frulle och färgade håret på söt!
fick ta resterna av det röda och svarta för att bättra på mitt urtvättade hår, så nu vart man lite färgstark igen..

sen tog vi Dannes bil till hälla och handlade på bolaget och en sväng på maxi.
åkte  hem och trollet hojjade hem för att åka iväg och kolla på bil.. (vart dock inget köp för hennes del)
under tiden sprang jag tillbaka till cubus och köpte mig en foundation med 20% rabatt! trevligt

hämtade barnen och handlade mat... kvällen har spenderats med idol och sång och mys med mina sötisar!!!
HOPPAS ERIK GÅR VIDARE TILL FINAL!!!! nu ska jag fortsätta kolla på idol, mina favvokillar.. WESTLIFE gästar i afton!

Imorgon kommer Danne hem.. känns helt ok.. hinner ju inte ses så mycket eftersom han jobbar och när han är hemma sover ha bara... skitskoj :(
men barnen har planerat att vi ska baka lussebullar och fika med honom när han kommer hem...
på kvällen ska vi till hallsta och fira svåger niklas som fyllt 37 år!
söndag vet jag inte alls vad vi ska göra. men det är helt värdelöst att planera ngt när Danne kan dra med ngr minuter varsel...

sitter och retas med mitt lillagipsmongo Lisa... även kallad krabban av danne.. hon är ju som jag berättat tidigare gipsad moahahahaha.. nej vilken taskig mamma jagär!! hahaha

Kommentarer
Postat av: Izzy

fan man kan ju tro att det verkligen är ett troll som du känner bara man läser och inte vet hahahahahah

2009-12-06 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0