aktiv som få...

gårdagen spenderades med nelli på förmiddagen..
Dan kom hem och vände på morgonen för att sedan jobba
Jag och sötskruttan lekte och gungade på fömiddagen..
vilade middag och gick sen ner på stan för att äta en sen lunch...
Träffade Johanna oc jay jay av en slump..
följde med dom till hamncafet och åt pizza och glass...

Sen promenrade vi alla ner på stan..
gick i lite affärer och Johanna köpte lite böcker...
efter det tog vi ett glas vin på pitchers...
Nelli rockade loss fett och skrattade och busade som aldrig förr...

knatade hem, sega av att vart ute hela dagen...
vart sen kvällsmat och sen somnade nelli...
Jag satte mig i soffan och läste en stund sen gick ögonen i kors..
Tog en liten sväng med hunden och kastade lite boll med henne..
sen stupade jag i säng...
Vaknade till av att dan la sig i sängen men somnade lika snabbt igen...

Idag har vi hängt med johanna oc jay jay..
hämtade upp dom runt lunch och tog en sväng till mediamarkt
sen vart det pizza hut buffé mums mums mums.
en sväng på hälla shopping som resulterade i lite grejer till barnen och strumpor till dan
kom hem till oss och nattade barnet..
sen kollade vi på harry potter dokumentären.
efter det vart det harry potter och fången rån azkaban...



nu har jag vart ute och kastat boll med vovvisen medans Dan har handlat cigg
sängen nästa...
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0