ensam

jag känner mig så ensam...
Dan jobbar, tjejerna har en kompis här och håller sig för sig själva...
hade så gärna velat ha nån att prata strunt med.
kanske ta ett glas vin med. antingen hemma eller på nån uteservering...
Blir så tomt när min man åker i väg med kort varsel.
man hinner inte ställa in sig på att vara själv...
bli bättre när han får ett schema.
Han ringde mig för ngr timmar sen..'
berättade att chefen ville träffa honom i veckan föratt disskutera en anställning och arbetsuppgifter
sjukt bra och skoj framför allt!

önskar bara att jag kommer in på högskolan så jag kan känna att jag också har ngt att falla tillbaka på.
kanske kan få en anställning av liseth på kvinnokliniken.
det skulle vara toppen...
att kunna jobba och plugga samtidigt skulle vara optimalt.
det skulle vara skönt att inte behöva ta studielån utan bara få bidragsdelen..
har ju ett gammalt studielån att betala av...

nåja... det ordnar sig nog

Kommentarer
Postat av: Madde

önskar jag kunde vart närmare för och få komma över o snacka strunt och dricka te

2009-08-02 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0