fan

gick ju bra att sluta blogga....
inte särskilt, men jag kan inte komma på ngt annat sätt att avreagera mig.

För första gången hade familjen sundström planerat en heldag tillsammans.
detta är inte ngt vanligt fenomen, så jag såg fram emot detta.
vi skulle hälsa på mina föräldrar i flen och ta en shoppingtur efter det...

så blev inte fallet...
när vi sitter i soffan och ska till att lägga oss ringer dannes chef...
han behöver en chafför som kan köra grejer åt bo kaspers sista spelningar på turnén.
i norge!
anledningen är att deras släp pajjat och nu måste ersättas med buss...
vem fick den äran...
JO DAN!!!
så där rök våran helg och nästa måndag...
nu sitter jag i soffan och vet inte om jag ska skrattat eller gråta...

Dan har åkt och jag blev ensam med barnen... igen...
vi visst båda att det skulle bli massa körningar, men kl 23.30 en torsdag var inte tippat..
jag har inga problem med att han är borta länge,
men när man blir tagen på sängen på detta sätt blir det hundra gånger jobbigare
särskilt när man har planerat att umgås en hel helg,
eftersom vi inte gjort det på hela sommaren..
nu har jag bestämt mig...
det blir fan till att skratta hysteriskt en stund och sen gråta mig till söms...

så Madde!
ser du min man i norge kan du hälsa från mig...

Kommentarer
Postat av: Madde

tjaa! sluta inte blogga nu när mitt internet äntligenb funkar! är han i oslo eller?

2009-08-02 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0