oh yeah!

liseberg i går då....
började med att lämna barnen hos farmor och farfar.
åkte sen till maristad där vi käkade på frasses och tankade...
puckot på macken drog dubbelt på mit kort vilket jag upptäckte idag..
detta ska jag styra upp imorgon,
kom ner till gbg och landvetter där vi skulle hämta johanna och jay..
MEN!
när vi kom dit var dom inte där..
vi ringde dom och det visade sig att dom sagt fel flygplats!?!
så vi åkte in till liseberg och mötte upp dom där!
packade in deras väskor och gick mot entrén!
kom in och ställde oss i kön till balder..
jävlar vad den var vidirg..
 jag insåg snabbat att det bara var att blunda..
annars skulle jag grina som ett litet barn.
efter det var det slänggungorna för min och johannas del.
killarna åkte kanonen...
vi han med popcorn och titta på folk innan dom var klara ..
sen vart det pariserhjulen och en himla massa flumride!
hade sjukt kul..
på vägen hem såg vi en naken karl vid vägkanten och sammanlagt 4 rävar..
det vart de stående skämtet hela vägen hem.
 i arboga kom vi på att våran husnyckel låg kvar i sura.. kl var då 4.
men snälla sandra var vaken och kom till hallsta och mötte upp oss så vi kunde åka hem...
en lång dag med massa skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0