så där ja...

nu har jag och min svägerska sofia handlat på ica maxi.. tillsammans med övriga befolkningen i stan...
man fick slåss för att komma fram till mjölken.. helt galet.
under tiden var svärmor hemma med barnen och mös..

Dan ringde för en stund sen...
hade sett fram emot att prata med han men vart grymt besviken...
han låg och halvsov, samt pratade med alla runt omkring istället för mig...
sen när han väl kom på att han hade mig i luren sa han knappt ett ljud...
för det var "mysigt" att lyssna på mig när jag pratade...
SKITSNACK!!!! han SOV...

nu skulle han sova för att sedan köra till norska fjällen...
vem vet? han kanske ringer igen...
nästan så jag hoppas att han inte gör det....
känner mig bra ensam just nu...

det här skulle varit våran helg.. men icke...
kan man då inte hålla sig vaken ngr minuter för att prata med sin fru.. som man dumpat för jobbet??
jaja, jag är väll ego.. men vad fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0