what to do?

jag avlider i värmen..
kvavt så in i helvete! man bara tynar bort i värmen.
ingen aptit har man heller.
knappt så man pallar att dricka vatten...

Jag skrev mina prov idag...
tror ganska bestämt att det gick åt helvete...
anledning...
pluggat lite och sjuka barn...
Mitt under första provet ringer det på min mobil.. (smart som jag är glömde jag att stänga av en! )
Dan ringde och berättade att nelli var sjuk?!
Nelli var pigg som en nötkärna ngn timma innan när jag lämnade på dagis.
så jag strssade med proven medans Dan hämtade barnen och kom upptill skolan.
När han kom dit och jag var klar berättade han att personalen sa att hon hade feber.
Men ingen jävel tog tempen på henne, utan antog att hon var sjuk för att hon var varm och svettig...
Vilken männska , liten som stor är inte varm och klibbig i solen a´27 grader?
jävla nötter,
men det var inte hela sanningen.

det kom fram att en i personalen vält en vagn som nelli satt i.
det resulerade i att hela hennes vänstra han var svullen och hade tre feta köttsår på fingrarna..
Klart att hon var varm vsettig och lessen när ngt sådnt händer..
Med detta i bagaget och en masa annat strul med peronalen så ska vi ha ett möte med deras chef...
dom sköter inte sitt jobb till fullo på många punkter,
så så är dte
och när det är så vill man inte ha barnen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0