åh vilket underbart väder!

jag har varit effektiv idag vill jag lova!
väckte lilla familjen och kastade iväg dom till dagis och skolan
var ute med hunden men hon tyckte att det var så varmt.. så hon ställde sig i skuggan och flämtade
tvättade 4 maskiner med tvätt och hängde allt på torkställningen i lyan
städade lite
diskade
duschade och tvättade håret.
fönade och plattade håret!
gick förbi blue bird och sa hej
sitter nu på bibblan och plugar.. med avbrott för ett litet blogginlägg såklart!

solen skiner och det är galet varmt ute
när min mn sluta skolan ska jag ha fixat pastasallad och packat badgrejerna..
då blir det lisjö!

vi badade där i går med! och i lördags och söndags!
med tanke på att jag är europas största badkruka, så är det ett under att jag badar!
'att det sen kan ta allt från 5-45 minute att komma i vattnet är ju en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0