blääää tristess!!

det regner... bara strilar ner från himlen som en kalldusch med dåligt tryck...
jag hatar detta pissväder!
vill ha sol och värme!
måtte det bli lite bättre imorrn.. då är det skolavslutning för lisa...
jag ska givetvis vara med och sitta som en stolt mamma i domkyrkan och halvsova genom cemonin hahaha

Dagens att göra:

plugga och göra klart inlämningsarbetet!
Möta Leffe på vmu
städa
vika tvätt
storhandla
plugga
Kolla på greys
så ser min dag ut!

btw...
Dan berättade just att vi har en hektisk helg framför oss...

lördag
Kalas för lilla charlie
lämna barn hos morföräldrar
Fira Emmasöt

Söndag
Hämta barn hos morföräldrar
lämna tuva på kalas hos Elias
plugga (ovanligt?)

känns bra att man har så mycket dötid hahaha! nu var jag ironisk!
händer ju saker hela tiden... man blir alldeles matt ju!
hääärååå

Kommentarer
Postat av: emma

kommer ni båda två??? YEEEEEY! :D vad glad jag blir!!

pusssssssss

2009-06-10 @ 12:15:47
URL: http://emmamania.blogg.se/
Postat av: emma

Jag vet inte ens om jag hinner kolla på grey's ikväll (förlåt att jag svär!!) :/

jag har så grymt mycket att göra!! åker bort imorgon och kommer hem på fredag kväll, och sen är de fest på lördag! det ska handlas, städas, fixas, flyttas lite grejer osv osv. jag känner mig redan helt matt!! så jag mår lite dåligt över allt nu..

MEN, ska jag kolla på't så ska jag kolla med dig! :D puss puss min daaaarling

2009-06-10 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0