howdy cowboy!

idag ringde läkaren...
han hade tittat på mina röntgenbilder..
dom såg bra ut..
han sa att jag visade stressymtom och förmodligen så spökade kristallerna i örat
Tänka sig att jag har bling i öra haha

fick tag på west coast biljetterna idag!
ska dock intesova kvar i göteborg som planerat för dan måste till skolan på fredagen..
men Emmasöt oc jag ska åka tidigt med tåget för att shoppa lte i götet.
Dan och ngr andra tar bilen dit.

Min fantastiska man klarade första provet i ämnet farligt gods idag!
Är mäkta stolt över honom...

vi har haft en trevlig kväll iallafall, umgåtts och kollat på film
folls gold
men den här sabla bloggen vill inte ladda upp min bild så jaja
sova som gäller nu

Kommentarer
Postat av: EMMA

YEEEY! är också helt sjukt pepp!! Fan va vi ska ha det bra du & jag darling! :) shoppa shoppa shoppa! och sen stå längst fram och dreggla efter Mike Ness ;) mohahaha!



Skönt att röntgenbilderna såg bra ut!

men du vet vad jag har sagt om dig och din stress!



Vi hälsar gärna på er ute i skogen haha. Jag ringer och checkar läget på lördagförmiddag. Ha det bäst imorgon. Hoppas antingen att du sitter och äter god mat hela kvällen eller att du hoppar runt till Små grodorna! gör inget mer ansträngande ;D Love you!

2009-06-18 @ 09:27:54
URL: http://emmamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0