kvällspyssel

jag tvättar.. kl 00 en söndagnatt!!
nej jag har inget liv, eller jo det har jag väll..
men ja har ingen nyckel till min cylinder för att kunna boka tid på dagarna/ tidig kväll..
därför så måste jag tvätta mitt i natten..
inte ett dugg drygt vill jag lova... jag var lite ironisk..
till min "stora lycka" har jag valvakan att glo på...
men orkar man bry sig mitt i natten? nepp inte ett dugg...
jag vill bara sova.. men det kan jag glömma..
tvätten e klar runt 02... då kan jag krypa till kojs...
Dan skuttade iväg ill ok för att handla cigg och ta en kvällstur med vovven piff..
kan garantera att han INTE vill vara vaken med mig...
tråkiga karl, säger jag utan att fråga honom hehehe
men åandra sidan har jag lärt mig hur han funkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0