lite besviken...

jag skulle få en morsdagpresent.. rann visst ut i sanden
skulle få en crosstrainer som kombinerad födelsedagspresent för iår och förra året.. vart visst inget av.
förlåt mig om jag verkar ego just nu,
men jag ser alltid till att alla i våran familj ska få presenter oc uppvaktas på deras speciella dag..
oavsett hur mycket pengar jag har så anstränger jag mig ALLTID till det yttersta..
så varför ska ingen göra så för mig...
är det för att jag som mamma kommer automatiskt i skymundan?
jag vill också få känna mig speciell..
och om jag är materialistisk så.. fine. men alla blir glada av presenter nån gång.. eller kanske en liten blomma...
skitsamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0