magnetröntgen

jojagtackar ja!!!
skulle upp på vanlig skicktröntgen idag kl 09.30
hurtig som jag är och om sanningen ska fram...
Jag kan inte ta det lugnt...
så tog jag en promenad i rask takt till sjukhuset idag.
när jag kom upp fick jag veta att jag skulle göra magnetröntgen!
som tur var hade jag inte druckit, ätit eller tagit en cigg innan.
MEN!
alla piercingar skulle ut.. varenda än..
yey...
14 smycken skulle ut ur min kropp och sen var det dags för röntgen.
när jag var klar insåg jag snabbat att promenaden upp tog ut mig rejält.

Vart bussen ner på stan.
från ingenstans fick min nya fina mobil damp och ställde in sig på japanska och ville sen inte funka alls.
Marcherade in på telenor och lämnade in den.
har nu en jäkla nokiaklump och får min om 2-4 veckor... yey!
gick in på magic lines och fick hjälp av cissi med ngr piercingar som jag inte fick dit..
studsade förbi bluebird och hejade lite.

gick hem och försökte kolla på tv..
men att lappa är visst inte min grej.
DÅ ringde Emmasöt och vi snackade strunt en stund.
sen la jag mig i sängen och somnade. vaknade 16 av att min man ringde hem för att berätta att han snart var hemma
när han kom hem så lämnade han barnen och åkte tillbaka till skolan för körlektioner.
Nu har barnen ätit middag och vi ska snart till hälla med svärmor och handla lite till helgen.
Eftersom vi ska bo i deras hus så ville hon handla massa mat åt oss som vi kan ha där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0