R.I.P Michael Jackson

Ännu en legend har gått bort.
popindustrin står stilla för stunden
en talang och en gammal barndomsidol har fötsvunnit!
Javisst kan man diskutera hans liv och skandaler frågetecken och allt runt omkring honom,
men...
Han tog popmusiken till en helt annan nivå och har vartit en inspirationekälla för många människor.
Jag minns när jag fici en köpkasset med honom.. har kvar den hos mina föräldrar
lyssnade jämt på den och kunde sångerna utantill
dag som natt1 han var grymt duktig sångare och en galet bra dansare
jag har inte llysnt på MJ på mååånga år, men man har minnen ill vissa låtar som man gillade som barn..
nåja...
oavsett om man gillar honom eller inte så kan man inte låta bli att beröras av dennes bortgång

denna skiva fick jag av min mamma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0