sjukhus, nålar och plugga

idag har tuva varit superbra ch fått sin andra bromsbehandling av hormonerna.
hon vart lite lessen först och ville ha dit pappa Dan,men sen gick det bra,
vilken fantastisk sköterska vi har på barnkliniken.
efteråt mötte vi upp farfar johnny och nelli som satt och fikade i sjukhuscafét.
fick skjuts till dagis.

där vart jaga vansinnig på en i peronalen på barnens dagis.
dom har sommarsammanslagning med alla förskolor i city på ett och samma ställe.
när vi skulle lämna in sommartiderna så sa jag tydligt, att vi inte visste hur vi skulle gå i skolan, och kunde inte ge ngt besked, utan fick ta det som det kommeer.
förra veckan jagade jag den ansvarige som besatt för att lämna tiderna, men hon var inte där.
därför lämnade jag uppgifterna till en annan i ordinarie personalen.
dom sa att det inte var ngt problem.
MEN!
idagnär jag skulle lämna så var det såå krångligt och det visade sig att jag inte kan ha barnen som vi har sagt på dagis..
samt att jag nu måste redovisa mina skoltimmar varje dag, för att en viss fröken inte verkar tro att vi går i skolan på sommaren...
jävla nöt!
När jag senare pratade med de andra i personalen så var det inga som helst problem, och dom vart väldigt fundersamma på denna persons agerande.
ska ringa enhetschften imorgon och disskutera detta så jag får mina timmar...
så detta innebär att jag måset ordna barnomsorg på annat sätt om jag inte kan ha dom där.. men ..
1785:- i månaden ska jag betala för detta sepektakel...
Jävla rötägg..
nu sitter jag på bibloteket och ska börja plugga så jag kan skriva proven på onsdag!
tjo hej! kul nästan jämt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0