tråkväder

man har vant sig vid gassande sol och varma dagar..
kanske klagat lite över hur varmt det varit, men det har vart ok iallafall.
nu har det varit grått trist och blött...
idag har jag spenderat hela dagen i sängen, dock inte sovit eller sysslat med andraaktiviterter..
har setat och pluggat inför mina hemska tentor imorgon...
guuuuuud va tråkigt det är...


sen vart det plugga och plugga lite mer.

kom just på att jag knappt umgått med min man på senaste tiden.
Båda har så mycket med skolan så vi hinner knappt se varandra.
skönt när allt är klart och man kan hitta på något tillsammans.
Han har dessutom hunnit med att jobba en hel del på msl.

vill ha lite sol imorgon efter tentorna så man kan sitta i parken och bara andas..
sen fortsätter studierna i rasande takt de närmaste 6 veckorna.
ska även prata med min handledare om att tidigarelägga praktiken.
måste ta den i sommar så jag kan göra en sen anmälan till högskolan.
skulle vara så skönt om man kunde komma in på sjuksköterskeprogrammet till hösten.
nu när man har rätt pluggtänk menar jag.

Nu ska jag fixa tillmig lite och hämta hem ligisterna från dagis.
sen spendera tid med dom och fortsätta plugga i kväll när dom somnat!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Maria du är så grym! Så duktig och pluggar! Miss you

2009-06-02 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0