vart visst lite sol...

mulet kallt och trist var vädret när vi gick in i domkyrkan för lisas avslutning...
prästen babblade, barnen sjöng, rektorerna babblade vi sjöng(mimade mest...)
när allt var över träffde jag och Danne Lisa lite snabbt och kramades med henne.
Gick till våran hyresvärd och fick n ny p-plats... eftersom den vi fick var på fel ställe och det var DOM som tabbat sig
vart en snabb lunch på stan och hämta hem barnen...
skulle kolla våran p-plats och till våran förfäran gick bilen knappt in i garaget..
Fick rikta in speglarna och trixa i 20 minuter för att bilen skulle hamna på rätt plats...

Knatade hem och sa hejdå till Dan som skulle tillbaka till skolan för kvällslektioner
la mig i soffan och läste nya Mama och ica buffé en stund... sen ringde de på dörren?!?
Jag öppnade och vem stod där om inte:


JOCKE!!!!
alltså till vänster på bilden höhöhö!
har inte setts sen just tatttobåten där bilden är tagen!
vart en kaffe och lite skitsnack!
OMG!!! jag har saknat honom! världens goaste kille!

Förutom min man såklart^^




häääärrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0