helgen

har vart fylld med bilåkandes.
Fredag lämnade vi tjejern i e-tuna och sen åkte vi efter halvvägs för att lämna tuvas kläder hahaha...
efter det åkte vi som sagt till sura och grillade.

Lördag ringde jag emmasöt och vi plockade upp henne hos sina föräldrar i hallsta.
Vart en strips och mjukglass i hallsta. Lustigkullagrillen rocks!
Hade inte träffat Emmasöt på superlänge och hade massor att prata om! Hon bara strålade och mådde hur bra som helst!! Helt underbart!!!
åkte hem till emma med familj och drack kaffe medans nelli röjde loss på deras tomt.
kastade prydnads stenar i dammen och lekte med emmas syster Fanny.
Snackade strunt med hennes föräldrar för att senare ge oss av mot sura för middag och mys.
tog en rundtur i hallsta och kollade in lite hus och sånt som vi vart intresserade av.
Körde lite bil med... shit vad skoj det var! nu ska jag styra upp mitt körkort!!!
Grillade och drack vin mdans Dansötisen fick dricka trocadero och köra hem..
stannade på ica maxi och hndlade lite.
sen hem och kolla på knocked up!

Söndag vart en massa bilåkande med.
Åkte till maxi och hämtade en tårta och tårtspade som svärmor fått!
Sen bar det av till hallsta för plastpartyhos svägerskan Sofia.
Träffade alla Anitas vänninor och neller lekte under tiden partyt höll på.
Dan åkte till e-tuna för att hämta Lisa och tuva.
Jag beställde lite reservprylat till nellis pip-mugg och vällingdoseringsgrej.
Sen fikade vi och nelli käkade tårta och charmade damerna!

Efter ens tund kom dan och töserna. hoppade in i bilen och åkte hem till stan. Lagade middag och kollade på BONES!!
sen la jag mig och nattade nelli.. himla svårt när hon INTE ville sova.
Lyckades till slut och har nu hunnit snacka strunt med min käresta.
Ska snart lägga mig..

Måste upptidigt imorrn med tuva och ge henne frulle innan kl7.
Sen ska hon fasta till kl 14.
Hon ska nämligen in på magnetröntgen och läggas i lätt narkos...
Tillhör rutinerna med tanke på hennes rubbning som hon fått..
Stackarn får bara dricka saft och vatten fram till11.
å ska hon få bedövningssalva och en imme senare droppnål
Efter det blir det inget alls innan röntgen kl 13..

Så alla mina vänner och er som jag inte känner..
Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0