HOCKEY+Dan = inte bra...

men herre gud Karlslok!
Han sitter i soffan och vråla gapar skriker och härjar!
Ett jävla mirakel att barnen kan sova i detta oväsen!
Svetten lackar (ja han luktar inte gott) svordomarna sipprar ur honom som jaaa jag vet inte vad..'
Kaffet fick ersätta ölen (ska ju köra imorrn) han samlar vuxenpoäng..'
Jag kan kolla på hockey, men orkar inte ivra upp mig som han gör.. det går som det går...
Jag bara väntar på att trjan åker av och hn ställer sig framför tvn och gapar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha , du skulle bara veta hur min karl låter när det är sport på tv. eller när han spelar dataspel. MAJJ GADD!!!Stackars grannar. Stackars Säpos öron. HAHAHA ;)

2009-05-08 @ 12:39:06
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0