hoho där ute!

Ligger i våran hotell hästensäng och bloggar!
Vi åkte till uppsala igår med bandet johnny rex för att delta i musik direkt!

onsdag
Vaknar och inser att jag sovit på tok för lite..'
Varför?
Jo jag pluggade fram till kl 02.30..
Men det skulle visst löna sig senare på dagen.
'Väckte övriga familjen och fixade iodning barnen inför dagis.
Dan lämnade dom medans jag pluggade lite mer.
klädde på mig och fick skjuts av min kära man till skolan .
Kom dit och började tentan..
Jag klarade den med hela 70+%!
lycklig knatade jag hem för att krypa ner hos älskling som låg och vilade.
kom hem och mös. somnade och sov från 11-13!!!!
Panik!
Dan stressade till sala för att repa, jag packade kläder,
 städade hemmet och rusade runt som en skållad råtta för att hinna.
Dan kommer hem och har hämtat barnen
. TACK!!!!
vi fikar och umgås med knottarna innan Farmor hämtar upp dom och åker hem till sura med dom.
Vi tar bilen till punkt och springer till telenor
där hämtar min man ut en ny telefon till mig!!
Tack snälla älskling

Efter det springer jag in på kicks och handlar badbomber!
Vart en sväng till lindex där handlade jag en klänning och en bh!
hade fått bra erbjudanden från kundklubben, så det vart inte alls dyrt!
Sprang ner till växhuset och mötte JR- killarna.
 vi tog tåget till ppsala och mötte upp Dan som tog bilen och sll psckning.
Checkade in på hotel och konserthuset.
Sen var det välkomstparty med mat och öppen scen!
Killarna  var aspepp och sjöng och spelade ialla tänkabara konstilationer!
tillbaka till hotellet, där vi hade nattvakten.. satt mellan 00-01 och segade i lobbyn!
Himla lungt var det!
Upp på rummet för romantiskt nattbad med badbrus och sen sova som en liten gnu^^
torsdag
Vaknade, duschade, gjorde sig redo för frukost och sen morronmöte...
Träffade en trevlig tjej som heter Elin från luleå!
vi tog en shoppingtur och fika på stan vart en skjortblus liknande sak och lite leggings!
Lunch på konsertuset och möta upp leffe pang pang!
NU
ligger i sängen och ska vila lite..
killarna ska tävla i kväll.. så jag ska chilla och sen piffa till mig inför aftonen!
Ska uppdatera med bilder och mer babbel sen!
puss kram mys!

Kommentarer
Postat av: gabriel

bloggar?!

KNULLA FÖR I HELVETE!

2009-05-21 @ 22:23:22
Postat av: emma

klarade du tentan? du är så duktig min darling! :D hoppas ni har trevligt! Hör av dig när du är hemma. PUSS!

2009-05-22 @ 16:14:56
URL: http://emmamania.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-22 @ 16:17:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0