Men vad fan!?!

Jag är så himla sur och irriterade...
Hur kan en människa bara tvärvända i sin planering..
Gå en jävla utbildning helt i onödan
planera att ta massa kurser o dylikt för att kunna få större kompetens inom sitt område?
Nu ska det tas nå jävla truck kort och sen jobba på lager på bombardier.
Vad jag minns spyddesdet galla hela sommaren pga lagerarbete och det var så hemskt att jobba som en robot..
Samma sak varje dag?
Men NU! Bara för att J***E jobbar där så ska man bli truckförare...
Målet för oss båda var at plugga och jobba med det vi ville!
Jag trodde på det och ska göra det.
Men du byter ju åsikter, visioner och annat som en annan byter underkläder...dvs- Dagligen!
nu har man hankat sig fram så jävla länge för att vi ska nå våra mål.. Och då.. på målinjen..
Ska hela detta året vara förgäves.. För truckförare på bombardier är det jag ska bli...
Vad mer står på listan?
Skaffa nån kåk i hallsta nära J***E hus kanske..eller ett kolektiv boende med H*n och dennes familj?!
Jag blir så jävla arg så du fattar inte..
Men det spelar ingen roll vad jag tycker och tänker..
Men kom fan inte och säg efter ngr månader på ditt jävla bombardier att du är missnöjd, känner dig instängd på ett lager osv..
Lev ditt jävla liv så lever jag mitt liv..
För gemensamt vette fan... Du går ju iallafall din väg och så har det alltid varit...

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kanske är så att herrn har en släng av adhd? Därför han ändrar sig. Jag har adhd o känner igen mig i det där. Man ändrar sig. Vill göra andra saker efter ett tag..

fast nu behöver det ju inte vara så att det är adhd, utan "bara" att han är rastlös o inte riktigt vet vad han vill. men du, det löser sig :D ni är starka och jättefina människor. glöm inte det :) massa kramar

2009-05-07 @ 11:49:35
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0