morsdag

först till mina söta vänner madde och emma!!! Love ya!!!!!

jo morsdag idag då...
började med att jag hoppades in i det sista att jag kanske skulle få frukost på sängen, eller en kram...
ICKE!!!
fick en arg nelli istället eftersom Dan skulle sova... han pluggade sent i natt.
tröttnade tillslut och har gått upp för att fixa nybakade (bake up) ciabatta, the, kaffe färsk annans och jordgubbar...
det jag köpte hem igår som en lite pik, inför morsdag
men hur kul kännns det inte roligt att äta frukost...
För köksbordet ser ut som Dans egendom med hans j'ävla pärmar papper böcker väskor och annat skit!
måste röja upp en lite ruta så vi kan få plats med frukosten...
Jävligt kul dag..
solen skiner ialla fall....
Morsdag?... my ass! skit dag som alla andra... jo jag tackar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0