ojojojoj!

Idag har lisa vart hemma!
En nyinsatt lovdag som vi föräldrar fick info om förra veckan! Bra jobbat skolan!
Nelli är fortfarande häning, men feberfri.. det tackar vi för!
Tog en promenad med Lisa och nelli på stan.. provade lite skor, och kollade lite kläder..
Jag behöver shoppa en himla massa nytt..
Varför tänker ni säkert.. Jo! Min minsta hund som sover i min sänglåda, där jag har massa av mina kläder,
Har tuggat sönder typ alla toppar jag äger, två kjolar, tre tunokor och lite annat..
Så dett ska jag inhandla...
4 t-shirts
2 leggings
1 par tre kvarts brallor
1 par jeans
3 klänningar
2 tunikor
3 par skor

Min söta pappi lovade att sponsra ,med en slant till mina kläder.
Dessutom ska han betala mina nya brillor!
Hejja specsvaers 2 par glasögon 995:-

Har tagit en monsterdisk och ska nu plocka iordning i vardagsrummet.
sen blir det en kopp te och slappa lite innan melodifestivalen!

Saknar min karl som är ute och kör lastbil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0