sommar och sol

Är det dags nu?
ska man våga hoppas?
har den kommit för att stanna??
SOMMAREN!!!

Vilken underbar värme,solsken hela dagen...
vartglass på stan med barnen och inhandlade solhattar och solbrillor åt dom!

Vart en intressant dag..
Dan ringde hem vid 10 och vrålade:
JAG SKA TILL VÄXJÖ!!!
han blev inringd av MSL!
Kom hem hämtade lite stuff och bytte om..
Åkte iväg till firma och ringer kort därefter..
Jag ska åka till sandviken istället!
jaha? hänger inte med i svängarna.
men kört har han gjort.. hela dagen och kom nyss hem.

Imorrn blir det hektiskt! då ska jag/vi

Till hallsta med Trixie
Till toys r us för presentshopping till viktor
Luncha
Styra upp Tuva till piraatprinsessa
Kalas hos viktor
Hem till pillans nya gård

så ser min lördag ut! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0